چرا من نباید مثل اونا باشم...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

چرا من نباید مثل اونا باشم...

 

تنهایی یعنی تمام تلاشت رو بکنی که به اونایی که تنها نیستن حسادت نکنی

ولــــــ ـــــ ـــــــــ ـــــی

ته دلت و با تمام وجود حس کنی که میخوای جای اونا بودی …

 

 



نظرات شما عزیزان:

دوماد
ساعت23:57---30 مرداد 1392
بالا بودم اینو ندیدم منم حس بدی بهم دست میده همیشه میگم خوش به حالشون دیگه هیچی ندارم بگم
پاسخ:من خودم واقعا حسودیم میشه ب خودم میگم یه زمانی منم همین برنامه ها را داشتم


ehsan
ساعت1:03---14 مرداد 1392
میتونم ای دیتو داشته باشم که چرا از پسرا متنفری

ehsan
ساعت0:53---14 مرداد 1392
اما من واقعا فرق دارم کاری به این کارا ندارم

ehsan
ساعت0:30---14 مرداد 1392
اره میتونم حقیقتو درک کنم چون من بابقیه پسرا فرق دارم

ابوالفضل
ساعت16:48---13 مرداد 1392
از دل نوشته هایم ساده نگذر
به یاد داشته باش
این « دل نــوشــته » ها را
یک « دل » نوشته ...!



ehsan
ساعت0:10---13 مرداد 1392
اپمممم

ehsan
ساعت13:43---11 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

asal
ساعت1:34---11 مرداد 1392


گور بابای کسی که ساعت ۱ شب زنگ میزنه میگه:



میگه:شب بخیر دوست دارم



ولی ساعت ۳ شب که بش زنگ میزنی



اینو میشنوی که میگه:



مشترک مورد نظر در حال مکالمه است!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:19 توسط farnaz |